Post by guemakensusab on Mar 7, 2022 17:10:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker dette spil, men nu hader jeg det f.eks., at du skal betale penge bare for at betale, det er som at betale for at vinde et spil, eller EA ejer dette spil, og du skal bruge penge for at gøre de mest simple ting, så jeg er ikke at købe denne fulde version f.eks. er du måske en guldgraver, og ja, jeg taler med dig ejer.update: Jeg er stadig sur, så lad os bare være i stand til at spille den fulde version, men skal stadig betale for det tegnede nedenfor
Det tager tid at installere, men jeg tror, det bliver sjovt, og jeg har alt for at komme til niveau tre, men det åbner ikke, og der er ikke noget kontrolpunkt
Jeg elsker dette spil og alt, bortset fra at det faktum, at folk "NÅ" skal betale, ellers kan du kun spille 2 niveauer!
Det var et fantastisk spil, og jeg kunne godt lide, at jeg fik tegnet karaktererne, men det faktum, at du skal betale for det meste af spillet, er bare forfærdeligt. Jeg ville nok have beholdt spillet og spillet historien igennem, men du skulle lave det, så jeg skal betale for at lave det, så jeg ikke kan spille spillet. Edit: Jeg læser slet ikke beskrivelser, så jeg anede ikke, at spillet advarede dig på forhånd. Alligevel ville det være rart at spille hele spillet gratis.
Spillet er godt, men sagen er, at du skal købe spillet, når du er færdig med kapitel 2\niveau 2 og tegnet nedenfor, er svært, og du dør MEGET. i drawn belows første cutscene kan du ikke engang springe den over, og det giver dig lyst til at købe den drawn below, som du spawner i det samme rum, du dør det er det, så derfor giver jeg den en 3\5
Det er sjovt i et stykke tid, men når du kommer til kapitel 3, bliver du bedt om at købe resten af spillet. Jeg kan ikke lide det. og det er meget svært. Jeg tror ikke, det er for alle.
Jeg blev virkelig ked af, at du ikke kan spille over niveau 2 uden det afleveringsbeløb, du skal betale for, men jeg elsker, at du kan gøre dig til stickmen eller pige, hvad du vil.
Jeg ELSKER DETTE SPIL, DET ER SJOVT OG KREATIVT, MEN JEG VILLE HAVE GIVET DET 5 STJERNER, MEN JEG GJORDE DET IKKE, FORDI vi skal betale for det fulde spil, og NÅR DU DØR, SKAL DU HVILE DET IRGERER MIG SÅ MEGET, SÅ VENLIGST tag pengene ud. venligst Og måske giver jeg det en 5-stjernet rating
Køb af spilpas og indeholder stadig annoncer.
meget ked af at bedømme det 3 stjernet, det fortæller mig, at jeg skal bruge penge for at låse op for den fulde version, og jeg vil ikke bruge mine penge 😢 sørg venligst for, at du kan spille den fulde version uden at spille ☺️ hav en god dag håber dit spil fungerer godt
Dette spil er så sjovt, men på et af niveauerne, hvor der er en landsby, og du skal finde noget, jeg kan ikke finde den ting, som damen med det røde hår vil have, kan du venligst gøre det lidt nemmere
Wow dette er del 2, det er fantastisk, men kan du tilføje enhver opdatering som kæledyr og bygge huse som overlevelse ligesom Minecraft, men i en stickman-version
Spillet er meget flot historie var også god. en ting, der tog en stjerne fra mig, er, fordi historien skulle købes for at spille og kende hele historien, som er den ting, jeg ikke kunne lide
Teslagrad Pustolovske igre ytb
Det er ikke et dårligt spil, det eneste problem er, at jeg har et stort problem, jeg kan ikke spille de andre niveauer, fordi vi er nødt til at købe det, venligst reparer dette, gør det gratis, så jeg vil give 2 stjerner
Det er et godt spil men den fulde vision koster penge😞
Fantastisk spil, men jeg ville ønske, at niveauerne alle ville være gratis, fordi der kun er to kapitler, der kan spilles, hvilket gør spillet lidt kedeligt, så udvid kapitlerne og lav kun det sidste kapitel i det mindste for at betale. Jeg vil gerne spille mere, men jeg har ikke nok penge til at købe det, så udvid venligst
Dette spil gjorde min barndom til et af mine yndlingsspil, det er så kreativt, at jeg kunne spille det en million gange og ikke kede mig.
Du kan kun spille 2 niveauer, og hvis du vil spille det 3. niveau, skal du betale pro-versionen. Download ikke dette spil. Men hvis du ikke vil blive skuffet, er dette spillet. Jeg ville give 0 stjerner, hvis jeg kunne
Dårlige popups med voksenindhold! Var nødt til at gendanne tabletten til fremstillingstilstand. Mine børn elsker spillet, men det er ikke sikkert for dem!
Jeg købte den fulde version, og da jeg afinstallerede appen, var mit køb VÆK. Dårlig app, den stjæler dine penge. Køb IKKE den fulde version, for hvis du afinstallerer den, er dine penge blevet stjålet.
Det ligner et fantastisk spil, men når jeg nægter at medierne og filerne går i stykker, går det som et ødelagt tv.. reparer det, jeg ved ikke hvorfor, men det skræmmer mig...🙃😕 men det er sandsynligt et godt spil.☺
Tag ordet gratis ud af titlen. Navnet er klart vildledende, da du opretter to karakterer i begyndelsen og derefter får at vide, at du rent faktisk skal betale for at spille dette spil. Spild ikke folks tid næste gang. Hvis du vil have det til at være en betalingsapp, så gør det bare til en betalingsapp. Ville nok have betalt og været glad, hvis det ikke var for den åbenlyse løgn.
Jeg prøvede at importere nogle tegninger på det globale websted, og det genstarter spillet helt uden at importere det, og jeg kan ikke længere spille kapitel 3 gratis. Kan du løse det første problem, og jeg vil venligst overveje at forbedre min vurdering?
Dette spil er fantastisk. eneste problem er. når du har gennemført kapitel 1-2, skal du betale for resten af kampagnen. Jeg synes, at kampagnen skal være helt gratis (bortset fra eventuelle bonusniveauer eller hvad som helst).
1 stjerne. Du kan ikke komme op til bjerget, hvor fjenden holder nøgleblyanten. Jeg kan ikke lide, hvordan du kun kan spille 2 kapitler uden at købe hele spillet. Jeg forstår, at du lader folk opleve, hvordan det er, før de køber det, men det irriterer mig virkelig!
Jeg elsker dette spil, men jeg har kun 1 problem... Da jeg var ved at få en puslespilsbrik i Frog Bog, sad jeg fast... Og jeg kan ikke få alt. slutter... 😞Jeg kan du venligst rette denne fejl for mig? BTW, det er den i kraniet.
Jeg elsker dette spil, du kan tegne dit eget sværd, økse, skurke og normale stickman. Men der er bare et problem mere. Jeg arbejdede i omkring et år for at afslutte kapitel et og kapitel to, men da jeg var færdig med kapitel et og kapitel to, var det låst, så tjekkede jeg bogknappen, og den sagde, at jeg skulle betale $3,99, og jeg forsøgte at betale med kredit, og jeg skrev kortnummer, men jeg virkede ikke! Så tag venligst den betalende ting ud, jeg arbejdede i et år for ingenting. Det er virkelig pinligt, så jeg beder dig venligst.
Hej. Jeg har spillet dette spil før, men uhhm. Kan du rette denne fejl? Jeg bliver ved med at tegne en karakter, og den viser bare karakteren på staffeliet, og farveskærmen ved siden af. Jeg genstartede spillet og b o o m. Jeg var nødt til at tegne det hele igen. Det fortsatte faktisk, så jeg slettede det til sidst. 3 stjerner, for igen, jeg har spillet det før, og det var fantastisk. P l i s f i x b u g
Det er så fantastisk og fedt, jeg kan ikke lide det, men jeg ELSKER DET! De eneste problemer er, at nogle fejl viser sig som at blive fejlet ud af kortet. Men alt i alt...Det er fantastisk!
Dette er et fantastisk, fantastisk, eventyrligt spil, men kun én ting. Dette skal være gratis. Der skal BETALES for hele spillet, men jeg kan ikke betale. Så det er i bund og grund ligesom at betale for spillet i play store. Jeg håber virkelig, du kan gøre det gratis. Men alt i alt et godt spil.
Da jeg først gik ind i spillet, tegnede jeg min figur, og så frøs den bare min skærm. Jeg tænkte "okay, prøv bare igen", og jeg tog fejl. Jeg prøvede flere gange, men der skete ikke noget. Udviklere, ret venligst dette, og jeg vil downloade dette igen.
Jeg skulle kunne lide dette spil, og jeg kan godt lide at gå igennem, men hvorfor fanden skulle jeg skulle betale dit hensynsløse spil, kom nu, det er bare et dumt spil! Hvorfor er de fleste udviklere som dig så idioter og irriterende! Og det er derfor, at dette spil slet ikke blev anbefalet på grund af behovet for at betale for at spille fuldt ud, suk. Jeg håber, du vil læse dette for din egen fiasko og forlegenhed!
Jeg elskede spillet, indtil jeg indså, at jeg skulle betale på niveau tre! Jeg er ret sikker på, at der er syv niveauer, og kun to af dem er gratis! Stadig et fantastisk spil. Mine tegninger kommer til live, og jeg kommer til at bruge mine værktøjer. Alt i alt bedømmer jeg tre stjerner, uden betalingsmuren ville jeg give den 1 non-illion stjerner, selvom det ikke er tilladt.